مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-27اقتصادي

ایجاد مجتمع اداری پایلوت استان یزد در مروست


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: به عنوان پایلوت در استان، ایجاد و استقرار مجتمع اداری شهرستان مروست در اولویت قرار دارد.

- ایسنا/یزد معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: به عنوان پایلوت در استان، ایجاد و استقرار مجتمع اداری شهرستان مروست در اولویت قرار دارد.

جلال عرب خردمند صبح امروز دوشنبه در نشست هماهنگی و تبادل نظر در خصوص استقرار مجتمع های اداری در شهرستان ها که در سازمان مدیریت استان برگزار شد، به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص استقرار مجتمع های اداری در شهرستان ها اشاره و اظهار کرد: هدف از تشکیل این نشست هم افزایی در خصوص اجرای مفاد ابلاغی این بخشنامه در استان است.

وی ارایه خدمات در کمترین زمان به ارباب رجوع را از مزیت های مجتمع اداری دانست و بیان کرد: استقرار مجتمع اداری در شهرستان مروست باید به صورت پایلوت و نمونه در استان صورت گیرد.

عرب خردمند بر تبادل بخشنامه ها میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری یزد تاکید کرد و گفت: در خصوص مجتمع ادارات در شهرستان ها باید فلوچارتی تهیه و روند کار مشخص شود.

مصطفی آخوندی مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری یزد هم در این نشست به ارایه توضیحاتی در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مجتمع اداری پایلوت استان یزد در مروست

ایجاد مجتمع اداری پایلوت استان یزد در مروست