مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-27اقتصادي

اتمام فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سال آینده


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از اتمام فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سال آینده خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از اتمام فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سال آینده خبر داد.

سرهنگ امیرعباس آسمند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: عملیات اجرایی این مرکز با مطالعات دقیق در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع و ساختمان دو طبقه ای با زیربنای پنج هزار و 400 متر امسال در انتهای پارک مهرورزی یاسوج شروع شد.

وی اظهارکرد: تاکنون 15 میلیارد تومان اعتبار به این مرکز اختصاص داده شد که پنج میلیارد تومان از این میزان از محل متمم سفر رییس جمهور به استان، پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی بوده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 10 میلیارد تومان اعتبار از محل متمم سفر رییس جمهور و اعتبارات ملی تخصیص یافت، خاطرنشان کرد: از پنج میلیارد تومان اعتبارات استانی تاکنون دو میلیارد تومان اعتبار به این مرکز فرهنگی تخصیص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سال آینده

اتمام فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سال آینده