مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-27سياسي

رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1401 امشب آغاز می شود


مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1401 در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب برگزار می شود.

- مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1401 در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قرارگاه رسانه‎ای رزمایش، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: با توکل بر خداوند بزرگ، بر اساس طرح ریزی‎های انجام گرفته، مرحله نهایی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1401، در حدود دو سوم از آسمان کشور عزیزمان ، یعنی در گستره‎ای بیش از یک میلیون کیلومتر مربع از امشب آغاز می شود.

وی ادامه داد: یگان های پهپادی و پدافند هوایی نیروی پدافند هوایی ارتش، یگان های پدافند هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین نیروی هوافضای سپاه، یگان های پدافند هوایی و هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش و نزدیک به دو هزار پست دیده بانی از کلیه نیروهای ارتش، سپاه و فراجا، در یک سازماندهی منظم تحت فرماندهی عملیاتی فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور و تحت کنترل عملیاتی مراکز فرماندهی و کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی، با آمادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1401 امشب آغاز می شود

رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1401 امشب آغاز می شود