موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-27اقتصادي

1650 دستگاه ناوگان عمومی گلستان در خدمت مسافران نوروزی است


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 1650 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری با دو هزار و 800 راننده در خدمت مسافران نوروزی گلستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن عامریون بعدازظهر دوشنبه در جلسه بررسی و هماهنگی کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اظهارکرد: هزار و 650 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری در گلستان با دو هزار و 800 راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به آغاز پیش فروش بلیط ها و در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت: ناوگان عمومی حمل و نقل استان از طریق 73 شرکت و پنج پایانه مسافری به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: ناوگان فوق العاده هم برای برخی از مسیرهای پرتقاضا پیش بینی شده است.

عامریون بیان کرد: نرخ کرایه اتوبوس ها و سایر ناوگان حمل و نقل عمومی هم از سوی ستاد سازمانی در حال اصلاح و تعدیل است و برای تامین سوخت و روغن و تامین صورت وضعیت ناوگان نیز رایزنی ها و اقدامات لازم انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: اعزام بخشی دیگر از کاروان های راهیان نور شامل دانشجویان و بسیج محلات هم شروع شده که نقش صنوف حمل و نقل در این زمینه بسیار پررنگ بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1650 دستگاه ناوگان عمومی گلستان در خدمت مسافران نوروزی است

1650 دستگاه ناوگان عمومی گلستان در خدمت مسافران نوروزی است