مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-27حوادث

کشف محموله قاچاق در محور لردگان - بروجن


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله خوراکی قاچاق به ارزش 80 میلیارد و 250 میلیون ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله خوراکی قاچاق به ارزش 80 میلیارد و 250 میلیون ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله خوراکی قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضایی به محور لردگان - بروجن اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن یک محموله خوراکی قاچاق شامل مقدار 10 تن و 110کیلوگرم بادام هندی و مقدار 590 کیلوگرم هل، فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 80 میلیارد و 250 میلیون ریال عنوان کرد و بیان کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار امان اللهی در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله قاچاق در محور لردگان - بروجن

کشف محموله قاچاق در محور لردگان - بروجن