مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-27سياسي

«مهرواره برای ایران» در دانشگاه های استان بوشهر برگزار می شود


معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های بوشهر از برپایی جشنواره دانشگاهی مهرواره برای ایران در سطح دانشگاه های بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهرواره خیریه ها و گروه های جهادی دانشگاهی با رویکردی انگیزه بخش نسبت به گروه های فعال دنبال تکریم و تجلیل از گروه هایی است که دغدغه مندانه مسائل و مشکلات اجتماعی اطراف خود را رصد می کنند و برای رفع آن ها مجاهدانه و مخلصانه می کوشند.

معاون نهاد نمایندگی در دانشگاه ها فتح باب همراهی و حمایت مستمر از گروه های فعال را ایجاد کردند تا بتوانند تسهیلگر امور و کمک کننده این گروه ها باشند.

تبلیغ فرهنگ جهادی و نوع دوستی حسینی با اشاره به سیاست های اجرایی جشنواره دانشگاهی مهرواره برای ایران اضافه کرد: تبلیغ فرهنگ جهادی و نوع دوستی، تشویق و ترغیب عموم دانشگاهیان به منظور حضور در این فعالیت ها، ارزیابی از نقش آفرینی گروه های فعال در رفع مشکلات جامعه، کادرسازی هدایت فرهنگی و تربیت جوان مؤمن انقلابی بخشی از سیاست ها و ابعاد محتوایی است که در کانون توجه این مهرواره قرار دارد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر تاکید کرد: بر اساس این شاخص ها گروه های برتر شناسایی شده و مورد تجلیل قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهرواره برای ایران» در دانشگاه های استان بوشهر برگزار می شود

«مهرواره برای ایران» در دانشگاه های استان بوشهر برگزار می شود