مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-27اقتصادي

ایجاد مرکز رشد برای حمایت از فعالان بخش پوشاک اسلامی


استاندار فارس ضمن اعلام اینکه از فعالان بخش طراحی، تولید و توزیع پوشاک اسلامی، حمایت خواهد شد، از ایجاد مرکز رشد با هدف حمایت همه جانبه از فعالیت های این بخش، - خبر داد.

دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مد و لباس شیراز، با اشاره به اینکه نمایشگاه مد و لباس شیراز با استقبال بسیار قابل توجهی از سمت بانوان شیرازی مواجه شده است، گفت: با توجه به حجم بازدیدها، دستگاه های متولی اجرای این نمایشگاه دو روز دیگر مدت بازدید را برای عموم تمدید کرده اند؛ این نمایشگاه تا چهارشنبه پیش رو، میزبان بانوان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه با تاکید براینکه عرضه پوشاک اسلامی خواسته و مطالبه جدی بانوان فارسی بوده است، افزود: دائما از جانب بانوان مطالبه می شد که پوشاک اسلامی و مناسب به شکل مناسبی عرضه شود.

این نمایشگاه شروعی برای این خواسته عمومی است؛ علاوه بر توسعه عرضه پوشاک اسلامی، طراحی و تولید و توزیع پوشاک مناسب و در شأن بانوان گسترش می یابد.

ایمانیه از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن عفاف و حجاب، سازمان صمت، استانداری فارس، شهرداری شیراز و موسسه های فرهنگی هنری بخش خصوصی در برپایی این نمایشگاه قدردانی و اضافه کرد: این نمایشگاه در ایجاد ارتباط با تولید کنندگان کشوری و استانی بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز رشد برای حمایت از فعالان بخش پوشاک اسلامی

ایجاد مرکز رشد برای حمایت از فعالان بخش پوشاک اسلامی