مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-27ورزشي

کلهر: چرخش نخبگان در انتخابات آمادگی جسمانی مد نظر قرار گیرد


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با تاکید بر ضرورت توجه جدی به مقوله آمادگی جسمانی، گفت: در راستای برگزاری انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی باید چرخش نخبگان مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سینا کلهر ضمن عرض تسلیت بابت درگذشت شهادت گونه اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و مشاور وزیر ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت، اظهار کرد: برای وزیر محترم ورزش و جوانان و سایر عزیزانی که در این سانحه آسیب دیده اند از خداوند متعال شفای عاجل، خواستاریم.

وی با اشاره به اینکه باید فضای انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی را به گونه ای پیش برد که بتوان مقوله چرخش نخبگان را در دستورکار قرار داد، اظهار کرد: مقوله آمادگی جسمانی باید به صورت عام دیده شود چرا که رشته های زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی مربوط به تمامی رشته های ورزشی است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مقوله آمادگی جسمانی برای وزارت ورزش و جوانان، شاخه ورزش بدون اضطراب و استرس به شمار می رود.

مشکلی که در حوزه ورزش قهرمانی علی رغم تمامی اثرات مثبت نشاط اجتماعی با آن مواجه است، پیامد ناخواسته استرس و اضطراب است و بعضا نگرانی های فراوانی را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلهر: چرخش نخبگان در انتخابات آمادگی جسمانی مد نظر قرار گیرد

کلهر: چرخش نخبگان در انتخابات آمادگی جسمانی مد نظر قرار گیرد