مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-27اقتصادي

کسی در بازار مسکن فروشنده نیست


به گفته رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه، به دلیل نوسانات قیمتی اخیر، فعلا کسی در بازار مسکن فروشنده نیست.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه، به دلیل نوسانات قیمتی اخیر، فعلا کسی در بازار مسکن فروشنده نیست.

بابک مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نوسانات اخیر قیمت ارز بر بازار خرید و فروش مسکن بی تاثیر نبوده، گفت: در حال حاضر نوسانات قیمت خصوصا در بازار مصالح ساختمانی، حوزه مسکن را نیز تحت تاثیر قرار داده و بازار را تا حدودی متشنج کرده است.

به گفته مرادی، اکنون اکثر مالکان به دلیل آنکه نمی دانند وضعیت آینده بازار چه خواهد بود، برای فروش دست نگه داشته اند و کسی فروشنده نیست و این شرایط تعادل در عرضه و تقاضا را در بازار مسکن به هم زده است.

وی عنوان کرد: البته تقاضا نیز برای خرید مسکن چندان زیاد نیست، زیرا با افزایش قیمت ها مردم قدرت خرید خود را از دست داده اند.

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه نتیجه این شرایط را رکود بازار مسکن دانست و گفت: به نظر می رسد تا زمانی که بازار به آرامش نرسد، این شرایط ادامه دار خواهد بود.

مرادی از وضعیت قیمت ها در بازار مسکن هم یاد کرد و افزود: به دلیل شرایط متفاوتی که بازار مسکن دارد، افزایش قیمت های اخیر با قدری تاخیر خود را در بخش مسکن نشان خواهد داد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی در بازار مسکن فروشنده نیست

کسی در بازار مسکن فروشنده نیست