مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-27حوادث

کشف 193 فقره سرقت در سنندج


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در جریان طرح تشدید مقابله با سرقت 103 سارق دستگیر و 193 فقره سرقت از آنان کشف شد.

- ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در جریان طرح تشدید مقابله با سرقت 103 سارق دستگیر و 193 فقره سرقت از آنان کشف شد.

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مطالبه به حق شهروندان در جهت مقابله قاطع با سارقان، طرح تشدید مقابله با سرقت در استان به مدت 10 روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در جریان طرح ماموران انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی 103 سارق شناسایی و در چند عملیات موفق آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از سارقان به 193 فقره انواع سرقت اعتراف کردند، گفت: متهمان به35 فقره اماکن خصوصی، 42 دستگاه خودرو، 8 دستگاه موتورسیکلت، 56 فقره قطعات خودرو، 8 فقره منزل و 44 فقره سایر سرقت ها اعتراف کردند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه در این رابطه 19 نفر مالخر نیز دستگیر شد، افزود: اموال کشف شده از سارقان تحویل مالباختگان شد.

وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند، گفت: پلیس با تمام توان در جهت امنیت و آسایش روانی شهروندان با سارقان و مجرمان و کسانی که امنیت مردم را سلب کنند برابر قانون قاطعانه برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 193 فقره سرقت در سنندج

کشف 193 فقره سرقت در سنندج