مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-27سياسي

همکاری با رژیم اسراییل برای تهدید امنیت ایران هزینه زا خواهد بود


فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند، هزینه اقدامات خود را خواهد پرداخت.

- فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند، هزینه اقدامات خود را خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در جمع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول سال حداقل 30 رزمایش بزرگ و ده ها تمرین تخصصی را اجرا می کنند، گفت: جدی گرفتن تهدید و آمادگی برای دفاع و تهاجم به دشمن، تدبیر فرمانده معظم کل قوا و منطق حاکم بر اجرای رزمایش ها است.

وی افزود: قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) هر سال علاوه بر رزمایش های نیرویی، رزمایش بزرگ خود را در گستره جغرافیایی کشور ایران و محیط امنیتی پیرامونی انجام می دهد و فرماندهان قرارگاه مشترک پدافند هوایی، سه اصل دقت در طرح ریزی، جدیت و خلاقیت را در صحنه رزمایش مشابه صحنه واقعی نبرد، کاملاً رعایت می کنند و در بازی های جنگ در ایام ما قبل رزمایش، تمام روش ها و تاکتیک های دشمن را محاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با رژیم اسراییل برای تهدید امنیت ایران هزینه زا خواهد بود

همکاری با رژیم اسراییل برای تهدید امنیت ایران هزینه زا خواهد بود