مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-27فرهنگي

سریال ده نمکی به رمضان امسال نمی رسد


سریال ماورایی مسعود ده نمکی با نام «رستگاری» که از سوی برخی رسانه ها به عنوان گزینه پخش در رمضان 1402 از آن یاد می شد، این روزها در مرحله پیش تولید است و قطعا پخش آن به رمضان پیش رو که با نوروز نیز مصادف است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، با توجه به موضوعی که سریال مسعود ده نمکی داشت (ژانر ماورایی)، پیش بینی می شد این سریال برای رمضان 1402 در نظر گرفته شده باشد، اما براساس پیگیری ها از چند تن از عوامل این سریال، در حال حاضر سریال رستگاری در مرحله پیش تولید قرار دارد.

هر چند به گفته سازندگان رستگاری ، از ابتدا هم بنا نبوده این مجموعه به پخش در ماه رمضان 1402 برسد و بر این اساس، اگر بنا بر تولید به موقع باشد، می تواند در بین گزینه های پخش برای رمضان 1403 به حساب آید.

متن سریال 30 قسمتی رستگاری که در گونه ماورایی و به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی در حال پیش تولید است، توسط حسن وارسته نوشته شده است.

نام وارسته در نگارش سریال هایی چون پایتخت ، دودکش ، علی البدل ، دیوار به دیوار و بچه مهندس به چشم می خورد و حالا طراحی و سرپرستی فیلمنامه سریال ماورایی رستگاری به کارگردانی مسعود ده نمکی را عهده دار شده است.

ده نمکی پیشتر عنوان کرده بود، ترجیح می دهد فعلا با مدیوم تلویزیون حرف بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال ده نمکی به رمضان امسال نمی رسد

سریال ده نمکی به رمضان امسال نمی رسد