مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-27اقتصادي

تشدید نظارت بازرسان جهادکشاورزی یزد بر کالاهای اساسی


سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی شهرستان یزد از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی در نوروز 1402 خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی شهرستان یزد از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی در نوروز 1402 خبر داد.

مجتبی آغاز در این رابطه اظهار کرد: صبح امروز هشتم اسفند ماه مانور استانی این طرح برگزار شد و ضرورت اجرای آن به این دلیل است که تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، احتمال افزایش تقاضا برای کالا های اساسی که شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن و نان و در پی آن، افزایش تخلفات توسط واحدهای صنفی را به همراه دارد.

وی در رابطه با شیوه ی اجرای این طرح در شهر یزد نیز گفت:در شهر یزد براساس منطقه بندی شهرداری، 10 اکیپ ثابت و فعال در نظر گرفته شده که در هر منطقه حضور و نظارت داشته باشد.

آغاز افزود: برای سایر شهرهای استان نیز به این شکل است که چنانچه آن شهرستان از نظر پراکندگی صنفی و وسعت شرایط خاصی داشته باشد، مانند شهر یزد پهنه بندی می شود.

این مسئول در رابطه با شیوه عمل بازرسان گفت: بازرسان ما به دو شکل عمل می کنند؛ یکی به صورت مردم نهاد و تماس های مردمی با شماره های 124 و 3127 هست که در اختیار بازرسان قرار می گیرد و اگر تخلف تایید شد،با ارجاع به تعزیرات حکومتی با آن برخورد خواهد شد و شکل دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بازرسان جهادکشاورزی یزد بر کالاهای اساسی

تشدید نظارت بازرسان جهادکشاورزی یزد بر کالاهای اساسی