مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:002023-02-27بين الملل

روابط ایران با مصر و اردن تقویت خواهد شد


وزیر خارجه کشورمان در اظهاراتی گفت که در آینده سوءتفاهم ها برطرف می شود و روابط ایران با کشورهای منطقه از جمله مصر و اردن تقویت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران که اخیرا به عراق سفر کرده بود در گفت وگو با الوفاق درخصوص پیگیری ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: یکی از مسائل اساسی که در گفت وگو با مقامات عراقی به آن پرداختیم، پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس است و مسئولان عراقی نیز اهتمام ویژه به این موضوع دارند.

وی گفت که مساله مهم در این پرونده این است که آمران و عاملان این عملیات تروریستی برای همه شناخته شده هستند و امیدواریم که روند پیگیری این موضوع به طور اساسی ادامه داشته باشد.

امیر عبداللهیان درخصوص آخرین تحولات مذاکرات تهران و ریاض و تلاش بغداد برای بهبود روابط میان ایران و مصر و اردن گفت: صفحه جدیدی در روابط ایران و کشورهای منطقه باز شده است و این در راستای سیاست خارجی ایران در دولت ابراهیم رییسی است و کشور و حکومت های منطقه این پیام را به خوبی دریافت کردند.

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران رویکرد مثبتی دارد و معتقد است که از طریق همکاری مداوم با کشورهای همجوار و منطقه، شاهد گشایش زیادی در آینده خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ایران با مصر و اردن تقویت خواهد شد

روابط ایران با مصر و اردن تقویت خواهد شد