مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:352023-02-27اجتماعي

طرح زیباسازی محله برای استقبال از مسافران نوروزی در نکا


برای نخستین بار در مازندران طرح خدمات شهری قدم به قدم در محله از ابتدای اسفند ماه جاری تا پایان فروردین 1402 به همت حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری نکا در حال اجرا است.

- ایسنا/مازندران برای نخستین بار در مازندران طرح خدمات شهری "قدم به قدم در محله" از ابتدای اسفند ماه جاری تا پایان فروردین 1402 به همت حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری نکا در حال اجرا است.

شهردار نکا در اجرای طرح زیباسازی محلات برای میزبانی مسافران نوروزی دراسن شهرستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایان سال و در آستانه آغاز سال جدید و ایام نوروز 1402، طرح خدمات شهری قدم به قدم در محله به صورت همزمان در محلات شهر نکا در حال برگزاری است.

موسی خلیلی با اشاره به اجرای موفق طرح خدمات شهری محله به محله برای نخستین بار در شهرستان نکا در سال گذشته، افزود: طرح خدمات شهری قدم به قدم در محله با تقسیم بندی محدوده شهری به 27 محله و برگزاری مسابقه و جشن محله، با هدف ایجاد شور و نشاط برای شهروندان با حضور هنرمندان کشوری آغاز و در حال اجرا است.

شهردارنکا تصریح کرد: این طرح پیرو تاکیدات استاندار مازندران، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با همت حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری نکا به صورت شبانه روزی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زیباسازی محله برای استقبال از مسافران نوروزی در نکا

طرح زیباسازی محله برای استقبال از مسافران نوروزی در نکا