مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:352023-02-27دانش

بومی سازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز


مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه تبریز، از بومی سازی سامانه آموزش مجازی این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه تبریز، از بومی سازی سامانه آموزش مجازی این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمدعلی بادامچی زاده، دوشنبه 8 اسفندماه، در این باره با بیان اینکه در طی سالیان گذشته و قبل از همه گیری بیماری کرونا، دانشگاه تبریز فاقد هرگونه سامانه آموزش مجازی بود، تصریح کرد: فقدان سامانه آموزش مجازی سبب شده بود که این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه های بزرگ کشور نتواند نسبت به اخذ مجوز و پذیرش دانشجو در رشته های مجازی اقدام نماید.

به گفته وی در پی همه گیری کرونا و گسترش آن در سطح کشور و تعطیلی آموزش حضوری در دانشگاه ها و همزمان با آن اخذ مجوز و پذیرش دانشجو در رشته های مجازی و به دلیل کمبود وقت و نبود زیرساخت های لازم، دانشگاه تبریز سامانه آموزش مجازی را به مدت دو و نیم سال به صورت اجاره ای در اختیار گرفت که این امر هزینه های نسبتاً زیادی را به دانشگاه تحمیل می کرد.

مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه تبریز در ادامه با تاکید بر اینکه خوشبختانه با شروع ترم 1402 با تلاش و پیگیری های مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد و با استفاده از تجهیزات موجود، این سامانه به صورت بومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز

بومی سازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز