مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-27اجتماعي

تمهیداتی برای استقبال از گردشگران نوروزی/ اماکن وقفی باز هستند


بسیاری از اماکن تاریخی خراسان جنوبی وقفی بوده که با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز، برای بازدید گردشگران بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از موضوعاتی که در حوزه گردشگری مردم خراسان جنوبی را رنج می دهد، باز نبودن بسیاری از بناهای تاریخی در طول سال و گاه حتی در ایام نوروز است.

موضوع تا به آنجا پیش رفت که جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در ستاد سفرهای نوروزی بیان کرد: اماکن تاریخی در تملک ادارات و سازمان های دولتی باید ایام نوروز برای بازدید گردشگران و مسافران نوروزی بازگشایی شوند.

اوقاف و امور خیریه یکی از ادارات و نهادهایی است که به واسطه نوع کار بسیاری از اماکن تاریخی خراسان جنوبی تحت تملک آن است و مردم نیز خواهان بازدید از این اماکن هستند.

مشکلی برای بازدید از اماکن تاریخی وقفی نیست حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این زمینه اظهار کرد: اماکن تاریخی وقفی و در اختیار اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی طی ایام نوروز برای بازدید عموم مردم و گردشگران بازگشایی خواهد شد و از این جهت مشکلی نداریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: البته برخی از اماکن تاریخی چون حسینیه نواب به واسطه در حال مرمت بودن، از این موضوع مستثنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیداتی برای استقبال از گردشگران نوروزی/ اماکن وقفی باز هستند

تمهیداتی برای استقبال از گردشگران نوروزی/ اماکن وقفی باز هستند