مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-27اقتصادي

پرداخت 250 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد اردل


شهرکرد_مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردل گفت: امسال 250 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مددجویان شهرستان اردل پرداخت شده که در قالب آن بیش از 350 فرصت شغلی فراهم شده است.

- شهرکرد_مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردل گفت: امسال 250 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مددجویان شهرستان اردل پرداخت شده که در قالب آن بیش از 350 فرصت شغلی فراهم شده است.

نامدار قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان این خبر گفت: در راستای کمک به توانمندسازی محرومان با محوریت اشتغال و توسعه طرح های تولیدی و خانگی از ابتدای سال 1401 تا کنون 250 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان شهرستان اردل پرداخت شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف این نهاد اشتغال زایی است افزود: با پرداخت این وام ها زمینه اشتغال برای 350 نفر فراهم شده است.

قنبری افزود: در صورت تأمین اعتبار از سوی بانک های عامل تا پایان سال جاری 110 میلیارد ریال وام اشتغال زایی به مددجویان پرداخت خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل بیان کرد: اشتغال پایدار برای رفع مشکلات خانوار تحت حمایت جزو اولویت های اساسی است که در این زمینه به دنبال استفاده از تأثیر بسزایی در کیفیت زندگی داریم و به دنبال شکوفایی استعدادهای مددجویان هستیم تا مشکلات موجود در این زمینه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 250 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد اردل

پرداخت 250 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد اردل