مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-27ورزشي

اعلام جنگ نرم برخی از هیأت های ورزشی علیه دستگاه ورزش همدان


اعلام جنگ نرم برخی از هیأت های ورزشی همدان علیه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان این روزها تند و تیزتر از همیشه شده و مشخص نیست چه روزی این اختلافات همیشگی و بی پولی در ورزش همدان به پایان می رسد.

- ایسنا/همدان اعلام جنگ نرم برخی از هیأت های ورزشی همدان علیه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان این روزها تند و تیزتر از همیشه شده و مشخص نیست چه روزی این اختلافات همیشگی و بی پولی در ورزش همدان به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هفته های اخیر اختلاف نظر سنگینی میان هیأت ورزشی نابینایان استان و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به وجود آمده به طوریکه پای رییس فدراسیون نابینایان هم به این ماجرا باز شده است.

داستان از آنجا شروع شد که نزدیک به دو هفته پیش محمدرضا مظلومی، رییس فدراسیون ورزشی نابینایان و کم بینایان کشور در مصاحبه با یک خبرگزاری شناخته شده علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان را در رابطه با واگذاری سالن های ورزشی از طریق مزایده مورد انتقاد شدید خود قرار داد و به دفاع از سمیه سهیلی، رییس هیأت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان همدان پرداخت و حقیقی را متهم به تهمت زنی کرد.

علی حقیقی در واکنش به این موضوع با بیان اینکه واگذاری سالن های ورزشی از طریق مزایده قوانین خاص خود را دارد و اداره کل در تمامی موارد به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جنگ نرم برخی از هیأت های ورزشی علیه دستگاه ورزش همدان

اعلام جنگ نرم برخی از هیأت های ورزشی علیه دستگاه ورزش همدان