مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-27فرهنگي

استقبال دانش آموزان از جشنواره تنائر کودک رضوی+عکس و فیلم


در سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی، چندین نمایش ویژه با استقبال دانش آموزان همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با نخستین روز از آغاز سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی، نمایش سینا و پرنده خوش شانس به کارگردانی مهدی حبیبی ساعت 8:30 روز یکشنبه 7 اسفند در تماشاخانه آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.

مهدی حبیبی نویسندگی و کارگردانی نمایش سینا و پرنده را بر عهده دارد و هوراد حبیبی و مصطفی کولیوندی به عنوان بازیگر، محمد محسن به عنوان دستیار کارگردان، حامد زنگنه در بخش نور، مهدی حبیبی در بخش طراح صحنه و نرگس خاک کار به عنوان طراح لباس در این نمایش فعالیت می کنند.

طراح عروسک و ساخت عروسک: مهدی حبیبی، راوی و قصه گو: نرگس خاک کار، ساخت موسیقی: امیر سخاوت، عوامل فنی: کاظم رودگر، منشی صحنه: محمد حبیبی، طراح پوستر و بروشور: مهدی اسدی تبار، عکاس: احمد اسماعیلی و محمد اسماعیلی، فیلمبردار: امین لطفی از دیگر عوامل این نمایش هستند.

  موضوع این نمایش بدین ترتیب است که سینا از پدرش، هدیه ای به یادگار می گیرد و این هدیه سرآغاز دوستی او با پرنده خوش شانس می شود و .

بیوگرافی کارگردان : مهدی حبیبی متولد 57 ، شرکت در 22 دوره جشنواره فجر، برنده تندیس جشنواره دیپلم افتخار کارگردانی ، نویسندگی و طراحی صحنه از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دانش آموزان از جشنواره تنائر کودک رضوی+عکس و فیلم

استقبال دانش آموزان از جشنواره تنائر کودک رضوی+عکس و فیلم