مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-27سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت فناوری برای تبادل با کشورهای D8


معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش از توسعه تعاملات نخبگانی با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: فناوری محور خوبی برای توسعه همکاری با جهان و کشورهای D8 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در حاشیه نشست سرمایه گذاری فناوری که در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص تبادل فناوری بین کشورهای مختلف گفت: کشورهای منطقه و همسایه های ایران فرصت همکاری فناورانه را برای کشور فراهم می کنند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با بیان اینکه کشورهای عضو دی 8 یک هشتم جمعیت دنیا را دارند که 60 درصد مسلمانان جهان در این کشورها زندگی می کنند، گفت: این ظرفیت بزرگ بین المللی است.

دهقانی فیروزآبادی افزود: از سوی دیگر کشور در سال های گذشته تمرکز زیادی بر روی مرجعیت علمی و فناوری در دنیا داشته است که توفیقات زیادی در این زمینه ها حاصل شده؛ اگر این توفیقات بخواهد باعث قدرت بین المللی شود و تأثیرگذاری واقعی ایجاد کند باید بتوانیم با کشورهای همسو تر و مشترک المنافع تبادل فناوری و سرمایه گذاری داشته باشیم.

دهقانی با اشاره به نشست سرمایه گذاری فناوری که امروز در پارک فناوری پردیس برگزار شد عنوان کرد: این برنامه با هدف استفاده از ظرفیت کشورهای دی 8 در زمینه فناوری برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت فناوری برای تبادل با کشورهای D8

ضرورت استفاده از ظرفیت فناوری برای تبادل با کشورهای D8