مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-27سياسي

طرف آمریکایی واقع بین باشد فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که سه شنبه شب (دوم اسفند ماه 1401) به دعوت رسمی فواد حسین، - وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه العالم اعلام کرد، اگر طرف آمریکایی در چارچوب پیامی که ارسال کرده واقع بینانه برخورد کند و اظهارات رسانه ای ریاکارانه قبلی را تکرار نکند، ما فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که سه شنبه شب (دوم اسفند ماه 1401) به دعوت رسمی فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق، در رأس هیأتی عازم بغداد شده بود، در گفت وگوی اختصاصی با شبکه العالم درباره روابط دو کشور، مسائل منطقه و مذاکرات رفع تحریم ها در وین اظهارنظر کرد.

امیرعبداللهیان اظهار داشت: در این سفر با مقامات عالیرتبه عراق در خصوص مناسبات دوجانبه به تفصیل گفتگو کردیم، روابط دو کشور در سطح ممتازی قرار دارد؛ روابط تهران ـ بغداد به صورت رسمی در سطح راهبردی است و در سطح مردمی نیز رابطه یک ملت واحد و مشترک در دو سرزمین مستقل و متفاوت است.

تقویت اتصال خطوط آهن ایران و عراق برای تبادل کالا و توریسم زیارتی وی گفت: ما در خصوص همکاری های اقتصادی و تجاری گفتگوهای مفصلی را با مقامات عراق داشتیم برخی زیرساخت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرف آمریکایی واقع بین باشد فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت

طرف آمریکایی واقع بین باشد فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت