مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-27اقتصادي

میزان ذخایر خون چهارمحال و بختیاری شش روز است


مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر ذخایر خون استان شش روز است که این میزان ذخیره خون مطلوب محسوب می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر ذخایر خون استان شش روز است که این میزان ذخیره خون مطلوب محسوب می شود.

حسین هاشمی در گفت وگو با ایسنا درخصوص ذخایر خون چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: درحال حاضر ذخایر خون استان شش روز است که این میزان ذخیره خون مطلوب محسوب می شود و تا حدود 20 اسفندماه سال جاری مشکلی در استان وجود نخواهد داشت.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به تالاسمی در ماه یک یا دو بار به دریافت خون نیاز دارند، افزود: این افراد معمولا در روزهای پایانی سال و پیش از شروع تعطیلات برای دریافت خون به مراکز درمانی مراجعه می کنند به همین دلیل نیز در تاریخ 20 تا 30 اسفندماه فراخوان های لازم اعلام خواهد شد تا مردم به مرکز انتقال خون مراجعه کرده و خون اهدا کنند تا درخصوص تامین خون در استان با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه فروردین ماه سال آینده با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، ادامه داد: معمولا در ایام عید نوروز که مردم در سفر هستند و در ماه مبارک رمضان نیز به دلیل روزه داری تعداد مراجعه کنندگان به انتقال خون کاهش پیدا می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان ذخایر خون چهارمحال و بختیاری شش روز است

میزان ذخایر خون چهارمحال و بختیاری شش روز است