مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-27سياسي

امسال در فارس 450 اردوی سلامت محور برگزار شد


رییس بسیج جامعه پزشکی استان فارس اعلام کرد که امسال 450 اردوی جهادی سلامت محور در این استان برگزار و به 210 هزار نفر خدمت رسانی شد.

- ایسنا/فارس رییس بسیج جامعه پزشکی استان فارس اعلام کرد که امسال 450 اردوی جهادی سلامت محور در این استان برگزار و به 210 هزار نفر خدمت رسانی شد.

سرهنگ پاسدار حسین صمصام، دوشنبه هشتم اسفند در همایش جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین که در آستانه سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از جهادگران و عاشقان خدمت به همنوع، با اشاره به فرا رسیدن سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه الزهرا(س) و عملیات والفجر هشت که شهادت جمعی از اعضای بسیج جامعه پزشکی را در پی داشت، گفت: امروزه تلاش می شود در هر نقطه از میهن اسلامی، گفتمان جهادی با گسترش کمی و کیفی پیش برود.

صمصام خاطرنشان کرد: امروزه در شرایط حساس منطقه و در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن، به کارگیری مبانی جهاد تبیین ، روشنگری و جهاد خدمت ضرورت دارد؛ چرا که در راستای پیشبرد اهداف نظام و رفع موانع پیشرفت کشور است.

او با اشاره به حضور فعالان دو جبهه جهاد تبیین و جهاد خدمت در این همایش، گفت: شرکت کنندگان در این همایش در طول سال 1401، با برپایی 450 اردوی جهادی سلامت محور، به 210 هزار نفر از همنوعان داخل و خارج اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال در فارس 450 اردوی سلامت محور برگزار شد

امسال در فارس 450 اردوی سلامت محور برگزار شد