مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-27سياسي

دعوت از بزرگان برای شکستن سکوت سیاسی/ دورهمی عقلا در قرن جدید تکرار می شود؟


نفوذ افراطیون در نهادها و بخش های مختلف نظام و عقب گرد در برخی حوزه ها خاصه سیاست و اقتصاد، نگرانی بزرگان را سبب شده و از گوشه و کنار زمزمه انتقادات درحال بالا گرفتن است.

- پایگاه خبری جماران: یک سال و اندی از روی کار آمدن دولت اصولگرا سید ابراهیم رییسی می گذرد؛ دولتی که با حمایت کامل نهادهای مهم نظام روی کار آمد و برخی براین اعتقاد بودند که شاید یکدستی حاکمیت فضا را به سمت حل و فصل مشکلات کشور خاصه مشکلات اقتصادی و اتفاقات رخ داده در حوزه سیاست خارجی علی الخصوص برجام و اف ای تی اف ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، یکدستی حاکمیت محقق شد، اما گویا به جای حرکت رو به جلو، عقربه های ساعت در جهت عکس و رو به عقب درحال چرخش است.

اوضاع در سیاست خارجی و مشخصا پرونده برجام هر روز بغرنج تر می شود و دیپلماسیِ مشابه دولت نهم و دهم بر پرونده هسته ای ایران گره کور زده است.

در اقتصاد نیز رجعت به سیاست های یارانه ای از یکسو، و تداوم تحریم ها از طرف دیگر؛ شرایط معیشتی و مالی مردم را وارد دوره ای بحرانی کرده است.

اعتراضات در حوزه فرهنگی اجتماعی که از شهریور ماه و به دنبال فوت مهسا امینی کلید خورد گرچه آرام تر شده، اما شعله های آن هنوز خاموش نشده است.

در چنین شرایطی برخی بزرگان و عقلای سیاست همچنان سکوت کرده اند و البته برخی دیگر نیز از لاک سکوت خارج شده و فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از بزرگان برای شکستن سکوت سیاسی/ دورهمی عقلا در قرن جدید تکرار می شود؟

دعوت از بزرگان برای شکستن سکوت سیاسی/ دورهمی عقلا در قرن جدید تکرار می شود؟