مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-27دانش

اختتامیه جشنواره سرود نغمه ها در شیراز برگزار شد


آیین اختتامیه جشنواره «سرود نغمه ها»، از مجموعه برنامه های دومین جشنواره فرهنگی علمی هنری امامت و مهدویت، توسط معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین اختتامیه جشنواره سرود نغمه ها ، از مجموعه برنامه های دومین جشنواره فرهنگی علمی هنری امامت و مهدویت، توسط معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فارس برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس شامگاه یکشنبه 7 اسفند در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امید آن داریم که هر یک از ما بتوانیم خادمی برای امام زمان باشیم و این راهی را که با نیت خیر شروع کرده ایم با همین نیت ادامه دهیم.

محمدرضا قائدی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پررنگ کردن فرهنگ مهدویت در واحدهای دانشگاهی و مدارس سما قدم های موثر و مفیدی را برداشته و امیدواریم که این مسیر با جدیت و همت همه دست انرکاران تداوم داشته باشد رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری امامت و مهدویت در این دانشگاه بیان کرد: سال گذشته این جشنواره با همکاری 10 واحد دانشگاهی آغاز شد و امسال با گسترش موضوعات و توسعه بخش های مختلف جشنواره توانستیم جشنواره مهدویت را با 38 برنامه مختلف در استان ها و واحدهای دانشگاهی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره سرود نغمه ها در شیراز برگزار شد

اختتامیه جشنواره سرود نغمه ها در شیراز برگزار شد