مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-27بين الملل

فحاشی بوریس جانسون به آمریکایی ها جنجال آفرید


نخست وزیر پیشین انگلیس که به نشانه نارضایتی از توافق بریگزیت جدید ریشی سوناک، در مجلس عوام کشورش به آمریکایی ها ناسزا گفته بود، به ایجاد مناقشه دیپلماتیک با جو بایدن متهم شده است.

- نخست وزیر پیشین انگلیس که به نشانه نارضایتی از توافق بریگزیت جدید ریشی سوناک، در مجلس عوام کشورش به آمریکایی ها ناسزا گفته بود، به ایجاد مناقشه دیپلماتیک با جو بایدن متهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت روزنامه ایندیپندنت، فحاشی بوریس جانسون نخست وزیر پیشین انگلیس به آمریکایی ها، پس از آن انجام شد که از او خواستند تا از اقدامات ریشی سوناک، نخست وزیر فعلی انگلیس و اتحادیه اروپا برای حل مشکلات بریگزیت بر سر پروتکل ایرلند شمالی - که مورد حمایت جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده است، حمایت کند.

متحدان جانسون این مورد را تکذیب نکرده اند که او حین گفت وگویی جنجالی با رابرت باکلند، وزیر دادگستری سابق انگلیس صحبت های ناشایستی و توهین آمیزی در مورد ایالات متحده بر زبان رانده است.

این سخنان خشم هواداران ریشی سوناک را برانگیخت؛ آنها می گویند که جانسون با بغض و کینه تلاش دارد تا توافق پسا بریگزیت نخست وزیر فعلی انگلیس را نابود کند.

آنها همچنین می گویند که فحاشی به آمریکایی ها ممکن است امیدهای جانسون برای درآمدزایی از طریق سخنرانی های سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فحاشی بوریس جانسون به آمریکایی ها جنجال آفرید

فحاشی بوریس جانسون به آمریکایی ها جنجال آفرید