مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-27سياسي

تأمین امنیت فضاهای آموزشی در دستور کار جدی دادستانی قرار گرفت


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه اظهار کرد: نظارت بر وظایف قانونی دستگاه ها و رعایت موازین قانونی و مقررات و نظامات دولتی در تأمین امنیت فضاهای آموزشی در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری و دنبال می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه اظهار کرد: نظارت بر وظایف قانونی دستگاه ها و رعایت موازین قانونی و مقررات و نظامات دولتی در تأمین امنیت فضاهای آموزشی در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری و دنبال می شود.

احسان خسروی، امروز دوشنبه 8 اسفند به رسانه های گروهی گفت: با عنایت به گزارشات واصله مبنی بر وضعیت نامطلوب ساختمان مدارس حضرت معصومه(س) واقع در بلوار انقلاب شهرستان بشرویه که در دهه 50 ساخته شده، بنت الهدی واقع در شهر ارسک (سال ساخت1334) ، شهید مدرس واقع در شهر ارسک (سال ساخت1358) و ملاحظه مکاتبات سابق اولیا و انجمن اولیا مربیان و مدیریت وقت آن اداره، رسیدگی به وضعیت فضاهای آموزشی دارای بافت فرسوده که نیازمند تعمیر، تجهیز و در موارد لزوم تخریب و بازسازی است، در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب بشرویه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رسالت اصلی اداره آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی بوده و سلامت جسمی و روحی دانش آموزان به عنوان مهم ترین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت فضاهای آموزشی در دستور کار جدی دادستانی قرار گرفت

تأمین امنیت فضاهای آموزشی در دستور کار جدی دادستانی قرار گرفت