مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-27سياسي

تلفیق ضیافت و سیاحت در نوروز 1402


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ماه مهمانان بهاری و بهار قرآن گره خورده است، گفت: درواقع می توانیم اعلام کنیم ضیافت و سیاحت با هم گره خورده و با نگاه به هم ماه رمضان و عید نوروز برنامه ریزی برای میزبانی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران درباره آمادگی مازندران برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، اظهار کرد: دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر در استان سیاست ها و برنامه های را به ستادهای شهرستان اعلام کرده و ستادهای شهرستانی براساس این سیاست ها، برنامه های عملیاتی را پیش بینی و اجرا می کنند.

 وی با بیان اینکه مازندران مقصد اول سفر کشور است، افزود: طی این مدت برنامه ریزی در ارتباط با ستاد سفر صورت گرفته و فعالیت های قابل توجهی در دستور کار داریم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه ظرفیت اقامت در استان یک میلیون و 250هزار نفر شب اقامت رسید، اضافه کرد: سال گذشته ظرفیت اقامت در استان یک میلیون و 220هزار نفر شب اقامت بوده که در این زمینه چند هتل، اقامتگاه بوم گردی و خانه مسافر به ظرفیت اماکن اقامتی استان اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق ضیافت و سیاحت در نوروز 1402

تلفیق ضیافت و سیاحت در نوروز 1402