مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-27سياسي

معاون اول قوه قضاییه: دادستان قم به جد پیگیر موضوع مسمویت دانش آموزان است


در خصوص ورود قوه قضاییه به مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم و برخی مدارس بروجرد دادستان قم به جد پیگیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام محمد مصدق کهنمویی در حاشیه ملاقات مردمی در مجتمع قضایی این استان در جمع خبرنگارن  اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم دستگاه قضا رسیدگی به پرونده های مربوط به مفاسد اقتصادی است که نظارت ویژه بر آنها صورت می گیرد.

وی افزود: در تمام استانها نظارت ویژه بر پرونده مفاسد اقتصادی صورت می گیرد و یک بازه زمانی مشخص برای این پرونده ها تعریف شده است.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: چنانچه پرونده ها در بازه زمانی مشخص به نتیجه نرسند، شخصا ورود می کنم تا کار با سرعت و دقت به انجام برسد.

مصدق با اشاره به موضوع واردات لوکوموتیو و ورود قوه قضاییه  اظهار کرد: دستگاه قضا حمایت از صنایع داخلی را با جدیت در دستور کار دارد، ورود قوه قضاییه به واردات لوکوموتیو ممکن است در جلسات اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه مطرح شود، که اگر رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت بدون شک از صنایع داخلی  و تولید لوکوموتیو در اراک حمایت خواهیم کرد.

وی سفرهای استانی را باعث آشنایی بیشتر رییس قوه و معاونین با جریان رسیدگی به پرونده ها دانست و افزود: در این سفرها چنانچه در مسیر بررسی ها و بروز اطاله دادرسی مباحث قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول قوه قضاییه: دادستان قم به جد پیگیر موضوع مسمویت دانش آموزان است

معاون اول قوه قضاییه: دادستان قم به جد پیگیر موضوع مسمویت دانش آموزان است