مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-27دانش

چهارمین دوره رویداد نوآوری های دارویی کشور برگزار می شود


چهارمین دوره رویداد «نوداک 4» 16 تا 18 اسفندماه 1401 برگزار می شود و برگزیدگان جهت تجاری سازی ایده های خود از طرف مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد حمایت خواهند شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خیرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، چهارمین رویداد نوآوری های دارویی کشور نوداک 4 با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری 16 تا 18 اسفندماه 1401 برگزار می شود.

نوداک 4 به همت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشجویان داروسازی مشهد و مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با حضور جمعی از بهترین اساتید داروسازی و کسب و کار و حمایت سازمان ها و شرکت های شناخته شده صنعت داروسازی کشور، در دانشکده داروسازی مشهد برگزار خواهد شد.

نوداک، با 3 رویکرد مختلف برای آموزش و پرورش ایده های دارویی در حوزه های آکادمیک و آزمایشگاهی ، صنعتی و اقتصادی و کارآفرینی برگزار می شود.

این رویداد شرایطی فراهم می کند که افراد بتوانند ایده خود را به اساتید و افراد برجسته صنعت دارویی کشور ارائه دهند و برای تجاری سازی آن تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دوره رویداد نوآوری های دارویی کشور برگزار می شود

چهارمین دوره رویداد نوآوری های دارویی کشور برگزار می شود