مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-27سياسي

دشمن به دنبال تجزیه کشور بود


رییس قوه قضاییه با بیان اینکه شمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند، گفت: دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد بهم ریختن و تجزیه کشور را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح دوشنبه در دیدار با کارکنان دستگاه قضایی استان و قضات استان مرکزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امید است که خداوند توفیق دهد که بتوانیم با انجام به وظایف خود، در راستای تحقق اهداف الهی و خدمت به مردم گام برداریم.

وی خطاب به مسئولان و کارکنان دستگاه قضا گفت: هر مقداری که ممکن است باید از تشریفات و تجملات بکاهید، تجملات و تشریفات گاهی اوقات زیان می رساند و هرچه در این شرایط بتوانیم از تجملات بکاهیم پسندیده است.

رییس قوه قضاییه با اشاره به طی مسیر از فرودگاه اراک تا استانداری و اقدامات امنیتی انجام شده در این مسیر اظهار کرد: امنیت لازم است اما آن هم باید به مقدار ضرورت اکتفا شود.

بنده مسئول امنیت نیستم و قصد دخالت در کار دیگران را ندارم اما احساس می کنم شاید نیازی نباشد این مقدار از وقت نیروهای امنیتی و انتظامی در این حوزه گرفته شود.

تلاش دشمن در ایجاد مانع برای عدم خروج پیام نظام اسلامی از مرزهای ایران وی با اشاره به حوادث اخیر خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تجزیه کشور بود

دشمن به دنبال تجزیه کشور بود