مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:402023-02-27سياسي

انصارالله: راه برقراری صلح تکمیل پرونده انسانی و اخراج نیروهای خارجی است


جنبش انصارالله یمن بار دیگر گفت، انگلیس و آمریکا به مانع تراشی در حل پرونده انسانی می پردازند درحالیکه برای ائتلاف عربی شرط گذاشته این پرونده را در اولویت قرار دهد.

- جنبش انصارالله یمن بار دیگر گفت، انگلیس و آمریکا به مانع تراشی در حل پرونده انسانی می پردازند درحالیکه برای ائتلاف عربی شرط گذاشته این پرونده را در اولویت قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله در توییتی نوشت، ممانعت آمریکایی ها و انگلیسی ها در پرونده بشردوستانه موید تمایلات استعماری آنهاست.

وی در ادامه نوشت، هشدارهای رهبر انقلاب (اشاره به رهبر انصارالله) روشن است و آنها باید پیام را درک کنند، راه برقراری صلح در اجرای پرونده های بشردوستانه و اخراج نیروهای خارجی است.

القحوم نوشت: (اجرای این پرونده ها و اخراج نیروهای خارجی) یک حق حاکمیتی است، در خصوص آن هیچ گونه چشم پوشی و چانه زنی وجود ندارد، فرصت مناسب است و صبر ما طولانی نخواهد بود.

همچنین محمد الغماری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح یمن در صنعا گفت: هشدار رهبر انقلاب به ائتلاف عربی تسریع در پاسخگویی به مطالبات ملت یمن و خروج نیروهای خارجی از کشور را قطعی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: راه برقراری صلح تکمیل پرونده انسانی و اخراج نیروهای خارجی است

انصارالله: راه برقراری صلح تکمیل پرونده انسانی و اخراج نیروهای خارجی است