مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:362023-02-27سياسي

دادستان خوزستان: بیش از 100 مرکز غیر مجاز درمانی در خوزستان پلمب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و با دستور قضایی، 101 مرکز غیرمجاز درمانی در این استان به اتهام مداخله در امور پزشکی پلمب شد.

وی افزود: در همین مدت 115 مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی دیگر نیز به مراجع قضایی و ادارات تعزیرات سراسر استان معرفی شدند تا به اتهامات آنان در این زمینه رسیدگی شود.

   وی با بیان این که طبق ماده 3 قانون مقررات امور پزشکی و دارویی، هرگونه فعالیت و دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت و بدون مجوز، غیرقانونی تلقی می شود و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی می شوند، تصریح کرد: این موضوع در جلسه با رییس علوم پزشکی استان و معاونین وی و رییس سازمان نظام پزشکی استان نیز مطرح شده است که امیدواریم با نظارت های دقیق دستگاه های نظارتی در حوزه بهداشت و درمان و پیگیری گزارش های مردمی، این تخلفات به نحو چشمگیری کاهش یابد.

  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: متاسفانه در برخی از پرونده های تشکیل شده در مراجع قضایی، شاهد هستیم که برخی پزشکان مطب خود را جهت انجام عمل های زیبایی در اختیار افراد غیرمتخصص قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان خوزستان: بیش از 100 مرکز غیر مجاز درمانی در خوزستان پلمب شد

دادستان خوزستان: بیش از 100 مرکز غیر مجاز درمانی در خوزستان پلمب شد