مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-27اقتصادي

انسداد 726 حلقه چاه غیرمجاز در همدان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدام به موقع و شناسایی چاه های غیرمجاز، تعداد 726 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان همدان مسدود شده است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدام به موقع و شناسایی چاه های غیرمجاز، تعداد 726 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان همدان مسدود شده است.

محمد ضروری افزود: با انسداد و پر کردن این تعداد چاه غیرمجاز، نزدیک به 20 میلیون مترمکعب برداشت از آب های زیرزمینی جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح تعادل بخشی از سال 1393 تاکنون نزدیک به 6000 چاه غیرمجاز در استان همدان شناسایی و مسدود شده است، ادامه داد: در طول هشت سال گذشته با اجرای طرح تعادل بخشی بیش از 320 میلیون مترمکعب در برداشت از آب های زیرزمینی صرفه جویی شده است.

وی تأکید کرد: به منظور مدیریت مصرف و کنترل برداشت از آب های زیرزمینی، از ابتدای امسال تاکنون 701 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز کشاورزی استان همدان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با اشاره به اینکه طرح تعادل بخشی از نیمه دوم سال 1393 اجرا شده است، گفت: از سال 1393 تاکنون به منظور مدیریت برداشت آب از چاه ها، بیش از 6000 دستگاه کنتور بر روی چاه های مجاز کشاورزی استان نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 726 حلقه چاه غیرمجاز در همدان

انسداد 726 حلقه چاه غیرمجاز در همدان