مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-27سياسي

دادستان خوزستان: بیش از 100 مرکز غیر مجاز درمانی در خوزستان پلمب شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون و با دستور قضایی 101 مرکز غیر مجاز درمانی در استان به اتهام مداخله در امور پزشکی پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و با دستور قضایی، 101 مرکز غیرمجاز درمانی در این استان به اتهام مداخله در امور پزشکی پلمب شد.

وی افزود: در همین مدت 115 مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی دیگر نیز به مراجع قضایی و ادارات تعزیرات سراسر استان معرفی شدند تا به اتهامات آنان در این زمینه رسیدگی شود.

   وی با بیان این که طبق ماده 3 قانون مقررات امور پزشکی و دارویی، هرگونه فعالیت و دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت و بدون مجوز، غیرقانونی تلقی می شود و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی می شوند، تصریح کرد: این موضوع در جلسه با رییس علوم پزشکی استان و معاونین وی و رییس سازمان نظام پزشکی استان نیز مطرح شده است که امیدواریم با نظارت های دقیق دستگاه های نظارتی در حوزه بهداشت و درمان و پیگیری گزارش های مردمی، این تخلفات به نحو چشمگیری کاهش یابد.

  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: متاسفانه در برخی از پرونده های تشکیل شده در مراجع قضایی، شاهد هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان خوزستان: بیش از 100 مرکز غیر مجاز درمانی در خوزستان پلمب شد

دادستان خوزستان: بیش از 100 مرکز غیر مجاز درمانی در خوزستان پلمب شد