مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-27اقتصادي

هر کیلو زعفران نگین بین 42 تا 43 میلیون تومان در بازار معامله می شود


نایب رییس شورای ملی زعفران بیان اینکه نوسانات ارزی منجربه افزایش قیمت زعفران شده است، گفت: با توجه به افزایش قیمت کالاها و محصولات، به مراتب زعفران مطابق با دیگر کالاها افزایش قیمت داشته است؛ - ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس شورای ملی زعفران بیان اینکه نوسانات ارزی منجربه افزایش قیمت زعفران شده است، گفت: با توجه به افزایش قیمت کالاها و محصولات، به مراتب زعفران مطابق با دیگر کالاها افزایش قیمت داشته است؛ هم اکنون هر کیلو زعفران نگین بین 42 تا 43 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

غلامرضا میری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص قیمت زعفران، اظهار کرد: حداقل قیمت زعفران در حال حاضر حدود 30 میلیون تومان است که در بازار به خوبی خرید و فروش می شود.

همچنین هر کیلو زعفران نگین بین 42 تا 43 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

وی با بیان اینکه نوسانات ارزی منجربه افزایش قیمت زعفران شده است، افزود: با توجه به افزایش قیمت محصولات، به مراتب این محصول مطابق با دیگر کالاها افزایش قیمت داشته است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان زعفران خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه تقاضا برای زعفران افزایش پیدا کرده است اما فروش صورت نمی گیرد؛ عده ای از افراد و حتی کشاورزانی که پول دارند زعفران را خریداری می کنند که این امر باعث افزایش تقاضا می شود و به مراتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کیلو زعفران نگین بین 42 تا 43 میلیون تومان در بازار معامله می شود

هر کیلو زعفران نگین بین 42 تا 43 میلیون تومان در بازار معامله می شود