مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-27حوادث

کلاهبردار ارز دیجیتال در یزد دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان یزد از شناسای فرد کلاهبردار که در پوشش سرمایه گذاری ارز دیجیتال و دریافت سود کلان به روش پانزی اقدام به کلاهبرداری ازشهروندان می نمود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مرتضی ابوطالبی در تشریح این خبر گفت: با مراجعه چندتن از شهروندان به این پلیس مبنی برسرقت موجودی کیف پول الکترونیکی آن ها، موضوع بصورت ویژه دردستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

  وی افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند مدتی قبل به قصد سرمایه گذاری و کسب سود اقدام به خرید ارز دیجیتال نمودند ولی پس از مدتی متوجه ‏به سرقت رفتن موجودی حسابشان شدند.

‏   رییس پلیس فتا استان بیان داشت: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و بررسی های اولیه مستندات دیجیتالی ارائه شده وانجام اقدامات تخصصی ، فرد مورد نظر شناسایی شد.

  سرهنگ ابوطالبی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته محل اختفای متهم که در یکی از استان های شمال کشور می باشد، شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال گردید.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان از تبلیغاتی با عناوین دریافت سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال ، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار ارز دیجیتال در یزد دستگیر شد

کلاهبردار ارز دیجیتال در یزد دستگیر شد