مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-27سياسي

سفر ارزیابان یونسکو برای جهانی کردن کپوبافی دزفول


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی که برای بررسی پرونده ثبت چند شهر به عنوان شهر جهانی صنایع دستی به ایران سفر کرده اند در روزهای آینده به منظور ارزیابی شهر دزفول به عنوان نامزد شهر جهانی کپوبافی به این شهر سفر می کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی که برای بررسی پرونده ثبت چند شهر به عنوان شهر جهانی صنایع دستی به ایران سفر کرده اند در روزهای آینده به منظور ارزیابی شهر دزفول به عنوان نامزد شهر جهانی کپوبافی به این شهر سفر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به سفر ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به خوزستان اظهار کرد: آصف شیخ و محمد زهید از هندوستان و علی النجاده و سعد القدومی از کویت گروه کارشناسی یونسکو را در سفر دزفول تشکیل می دهند.

ضمن این که ویدا توحدی مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی نیز این گروه را در سفر به خوزستان همراهی می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با اشاره به این که کارشناسان شورای جهانی صنایع دستی سه شنبه شب (نهم اسفندماه) از راه فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان خواهند شد ادامه داد: گروه ارزیاب های جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ارزیابان یونسکو برای جهانی کردن کپوبافی دزفول

سفر ارزیابان یونسکو برای جهانی کردن کپوبافی دزفول