مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-27حوادث

دستگیری 18 تبعه افغانستانی در مرز دوغارون


فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ارز قاچاق، مواد مخدر، گوشی هوشمند سرقتی و لب تاپ و دستگیری 18 تبعه افغانستانی در این ارتباط در مرز دوغارون خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ارز قاچاق، مواد مخدر، گوشی هوشمند سرقتی و لب تاپ و دستگیری 18 تبعه افغانستانی در این ارتباط در مرز دوغارون خبر داد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند در عملیات های جداگانه مقادیری ارز قاچاق، مواد مخدر، گوشی هوشمند سرقتی و لب تاپ را کشف و متهمانی را در این رابطه دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشف مقدار 4 میلیارد و 591 میلیون ریال ارز قاچاق در سه عملیات جداگانه افزود: در این ارتباط 10 تبعه افغانستانی که قصد خروج قابل توجهی پول نقد از مرزهای کشور را داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

شجاع بیان کرد: مرزبانان هنگ تایباد، در عملیاتی دیگر حین انجام وظیفه در ایست و بازرسی های مستمر به پنج نفر تبعه افغانستانی مشکوک و پس از بازرسی کامل موفق شدند 290 بسته مواد مخدر از نوع هرویین فشرده و شیشه به وزن 3 کیلو و 337 گرم که در معده افراد مذکور جاساز شده بود را کشف کنند.

وی ادامه داد: این پنج تبعه افغانستانی قصد ورود مواد مخدر به داخل کشور را داشتند که با تیزبینی مرزبانان دستگیر و تحویل مراجع قضایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 18 تبعه افغانستانی در مرز دوغارون

دستگیری 18 تبعه افغانستانی در مرز دوغارون