مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-27سياسي

روایت برگزاری یک آزمون و گلایه داوطلبان؛ با آرامش فقط به 11 اسفند فکر کنید


آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در روزهای پنج شنبه و جمعه 11 و 12 اسفندماه برگزار می شود، برخی داوطلبان نسبت به زمان برگزاری آزمون گلایه داشته و خواستار تعویق زمان آزمون بودند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ از تابستان 1401 که زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 اعلام شد و داوطلبان متوجه شدند که آزمون در اسفندماه امسال برگزار می شود، موج گلایه ها نسبت به زمان برگزاری آزمون آغاز شد.

برخی حتی کمپین هایی تشکیل دادند و خواستار تعویق زمان برگزاری آزمون شدند.

* چرا گلایه؟ اما گلایه مندی این داوطلبان به چه دلیل بود و چرا خواستار تعویق زمان آزمون بودند؟ برای پاسخ به این سوال با یکی از این داوطلبان معترض به زمان برگزاری آزمون گفت وگو کردیم، وی گفت: امسال سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی ارشد را بدون هیچگونه اطلاع رسانی به موقع سه ماه جلوتر اعلام کرده است، در حالیکه هر سال این آزمون در اردیبهشت ماه برگزار می شد اما امسال در یک تصمیم ناگهانی قرار شد آزمون در اسفندماه برگزار شود.

داوطلب دیگری هم دلیل خود برای عدم برگزاری آزمون در فصل زمستان را اینگونه بیان کرد که در اسفندماه بسیاری از مناطق دچار برف هستند و زندگی در آنجا مختل شده است بنابراین بهتر است آزمون کارشناسی ارشد در اواخر اردیبهشت ماه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت برگزاری یک آزمون و گلایه داوطلبان؛ با آرامش فقط به 11 اسفند فکر کنید

روایت برگزاری یک آزمون و گلایه داوطلبان؛ با آرامش فقط به 11 اسفند فکر کنید