مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-27اقتصادي

بازرسی های بازار شب عید باید بیشتر شود


مسئول جامعه اسلامی اصناف و بازاریان استان همدان با بیان اینکه نظارت و بازرسی شب عید بسیار حائز اهمیت است گفت: سازمان حمایت اتاق اصناف و متولیان اتاق اصناف باید بازرسی ها را بیشتر کند.

- علیرضا شمس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امروز بسیاری از مسائل محدود است و خیلی از مسائل به قیمت ارز و نوسانات بر می گردد گفت: متأسفانه خیلی از کالاها به عنوان کالاهای سرمایه ای استفاده می شود و مردم طلا خرید املاک و خودرو را به عنوان سرمایه استفاده می کنند به خاطر اینکه ارزش پول شأن پایین نیاید.

وی با بیان اینکه در بحث انجمن حمایت از مصرف کننده فعالیت های زیادی در حال انجام است افزود: در حوزه های مختلف طرح و پیشنهادهای داده ایم که در تنظیم میوه و مواد غذایی حرفی برای گفتن داریم.

مسئول جامعه اسلامی اصناف و بازاریان استان همدان با بیان اینکه امیدواریم که طرح هایی خوبی که داده می شود مثمر ثمر باشد تصریح کرد: یکی از طرح ها عرضه مستقیم میوه و مرکبات است که به خاطر شب عید و اول باید صلاحیت را احراز کرد و مواد غذایی و میوه ها با قیمت مصوب به دست مردم برسد.

وی با انتقاد از اینکه در برخی محصولاتی که حتی در خود استان تولید می شود از شهرهای دیگر مانند تهران مردم این محصول را گران تر می خرند گفت: بارها تاکید کرده ایم که در میدان تره بار قیمت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی های بازار شب عید باید بیشتر شود

بازرسی های بازار شب عید باید بیشتر شود