مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-27اقتصادي

فعالیت 737 شرکت فعال در شهرک های صنعتی گیلان


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به توسعه شهرک های صنعتی در استان گیلان گفت: در استان گیلان 33 شهرک و نواحی صنعتی دارد که 737 شرکت فعال با اشتغالزایی 17 هزار نفر در آن مستقر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی محبوبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرک صنعتی سپیدود یکی از شهرک های مهم در کشور است، اظهار کرد: شهرک صنعتی سپیدرود رشت با 719 هکتار وسعت یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی شمال کشور است.

  وی با اشاره به فعالیت 130 واحد صنعتی در شهرک صنعتی سپیدرود گفت: طبق آمار سه هزار نفر در این واحدهای صنعتی مشغول به کارند و با افتتاح 120 شرکت در دست ساخت، برای بیش از پنج هزار نفر دیگر شغل ایجادمی شود.

  مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به توسعه شهرک های صنعتی در استان گیلان افزود: در استان گیلان 33 شهرک و نواحی صنعتی دارد که 737 شرکت فعال با اشتغالزایی 17 هزار نفر در آن مستقر است.

  به گفته محبوبی در حال حاضر 422 واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان در حال ساخت و توسعه هستند.

  وی از غیرفعال بودن 201 واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان خبر داد و تصریح کرد: کمبود نقدینگی، بدهی های بانکی، گرانی مواد اولیه، نداشتن بازار مناسب و اختلاف مدیریتی از مهمترین عوامل راکد و غیرفعال شدن این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 737 شرکت فعال در شهرک های صنعتی گیلان

فعالیت 737 شرکت فعال در شهرک های صنعتی گیلان