مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-27سياسي

نوروزی: افزایش قیمت آب خلاف اصل اقتصاد کشور است


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به حوزه امنیت غذایی و کشاورزی توجه نکنیم در سال بعد در این بخش ها با مشکلات عدیده ای مواجهیم.

- یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به حوزه امنیت غذایی و کشاورزی توجه نکنیم در سال بعد در این بخش ها با مشکلات عدیده ای مواجهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 1402 در تذکری گفت: قبول داریم که در کشور کمبود آب داریم اما اقتصاد کشور به کشاورزی وصل است؛ اگر بخواهیم قیمت آب را افزایش دهیم خلاف اصل اقتصاد کشور است.

وی همچنین با بیان اینکه دولت بر خلاف بودجه سال های 1400 و 1401، در بودجه امسال به حوزه کشاورزی توجه چندانی نکرده است ، اظهار کرد: جنگ امروز اوکراین و روسیه برای امنیت غذایی بسیار مهم است.

دیروز در ملاقات با رییس جمهوری نیز گفتم که اگر بخواهیم به امنیت غذایی و کشاورزی توجه نکنیم در سال بعد در این بخش ها با مشکلات عدیده ای مواجهیم.

نماینده علی آباد کتول در مجلس تاکید کرد: در این زمینه برداشت 1.

8 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی با عنایت کمیسیون تلفیق بارگذاری نشده است و نیاز به عنایت مقام معظم رهبری دارد؛ با توجه به تاکیدات رهبری مبنی بر اینکه این موارد باید از کانال مجلس باشد، امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: افزایش قیمت آب خلاف اصل اقتصاد کشور است

نوروزی: افزایش قیمت آب خلاف اصل اقتصاد کشور است