مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-27اقتصادي

تخلیه 2 پلاک اطراف ساختمان 153 در پی خطر ریزش ساختمان


در جلسه کارگروه تخصصی مدیریت بحران منطقه 7 با محوریت ساختمان 153 خیابان بهار عنوان شد که طی صحبت های انجام شده با دادستان تصمیم گرفته شده است که 2 پلاک در اطراف این ساختمان تخلیه و گاز، - در جلسه کارگروه تخصصی مدیریت بحران منطقه 7 با محوریت ساختمان 153 خیابان بهار عنوان شد که طی صحبت های انجام شده با دادستان تصمیم گرفته شده است که 2 پلاک در اطراف این ساختمان تخلیه و گاز، برق و آب ساختمان هم قطع شود تا در صورت ریزش احتمالی ساختمان حوادث ثانویه ای رخ ندهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگروه تخصصی مدیریت بحران منطقه 7 با محوریت ساختمان 153 خیابان بهار با حضور شهردار و جمعی از مدیران منطقه، اعضای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، نمایندگان آتش نشانی، اورژانس، پلیس راهور و مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی در ستاد مدیریت بحران برگزار شد.

نصیری رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در این جلسه گفت: با توجه به اتمام عملیات اطفاء حریق توسط سازمان آتش نشانی، ساختمان 153 تحویل منطقه و مقرر شد تا پایش در آن انجام شود.

از همین رو یک تیم نقشه بردار در ساختمان مجاور مستقر شدند و مرتبا جابه جایی هایی که در ساختمان رخ می دهد را از هر 8 تارگت تعیین شده بررسی و به ما ارسال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه 2 پلاک اطراف ساختمان 153 در پی خطر ریزش ساختمان

تخلیه 2 پلاک اطراف ساختمان 153 در پی خطر ریزش ساختمان