مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-27سياسي

هوشمندسازی حمل و نقل شهر میراث جهانی یک گام تا واقعیت


رییس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد از اقدام شهرداری یزد برای پیاده سازی و راه اندازی سامانه مدیریت هوشمند حمل و نقل موسوم به ITS خبر داد و گفت: - ایسنا/یزد رییس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد از اقدام شهرداری یزد برای پیاده سازی و راه اندازی سامانه مدیریت هوشمند حمل و نقل موسوم به ITS خبر داد و گفت: این سامانه دارای زیرسامانه های متعددی است که یکی از موارد آن سامانه اطلاع رسانی به مسافرین یا PIS است.

مجید تجملیان در جلسه با مدیران حوزه حمل و نقل شهرداری یزد اظهار کرد: این سامانه به تازگی و به صورت آزمایشی راه اندازی شده و در حال طی کردن مراحل آزمون های عملیاتی است تا ایرادهای آن برطرف شده و آماده خدمت رسانی به مردم شود.

وی در این باره خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند روی موبایل خود در هر مسیری مشاهده کنند که اتوبوس ها در کجای مسیر هستند و به طور تقریبی چه زمانی به ایستگاه مورد نظر آنها می رسند.

تجملیلان ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی صحیح در گام های بعدی امکان برنامه ریزی سفر شهری با استفاده از اتوبوس، ون و تاکسی خطی به این سامانه اضافه شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای شهر ادامه داد: همچنین با اضافه شدن تعدادی اتوبوس و ون جدید به ناوگان، از سال 1402 شاهد گسترش خطوط حمل و نقل همگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی حمل و نقل شهر میراث جهانی یک گام تا واقعیت

هوشمندسازی حمل و نقل شهر میراث جهانی یک گام تا واقعیت