مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-27بين الملل

آمریکا:مایه تاسف است که وزیر دفاع چین جواب تلفن آستین را نمی دهد


مشاور امنیت ملی آمریکا می گوید که به باور این کشور، برای حصول اطمینان از ثبات، حفظ کانال های ارتباط نظامی با چین، ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، جِیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به حفظ کانال های ارتباط نظامی با چین، تاکید کرد که این کار برای جلوگیری از تشدید تنش ها و حفظ ثبات بسیار حائز اهمیت است.

سالیوان در گفت وگو با ان بی سی نیوز گفت: بارها گفته ایم که باید کانال های ارتباط نظامی را برای جلوگیری از تشدید تنش، غافلگیری و ارتکاب اشتباه حفظ کنیم و اینکه وزارت دفاع چین از پاسخ دادن به تماس های (لوید آستین) وزیر دفاع آمریکا خودداری کرده، مایه تاسف است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تماس های سطح بالا با چین همچنان حفظ می شود، یادآور شد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هفته گذشته در کنفرانس امنیتی مونیخ با وانگ یی، مدیر اداره مرکزی روابط خارجی چین صحبت کرده است.

سالیوان تاکید کرد: بنابراین، اینطور نیست که تمام خطوط ارتباطی قطع باشد ولی ما برای حصول اطمینان از حفظ ثبات، آن سطح از تبادلات نظامی موردنیاز را نداریم.

آستین اوایل هفته جاری به سی ان ان گفت که او ماه هاست که با همتای چینی اش صحبت نکرده و امیدوار است که وی فنگ هه، وزیر دفاع چین یک تماس تلفنی را در برنامه اش بگنجاند! پَت رایدر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا:مایه تاسف است که وزیر دفاع چین جواب تلفن آستین را نمی دهد

آمریکا:مایه تاسف است که وزیر دفاع چین جواب تلفن آستین را نمی دهد