مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-27بين الملل

جهاد اسلامی: نشست «العقبه» مقدمه ای برای یهودی سازی مقدسات است


عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نشست «العقبه» را موافقت با اقدامات دشمن علیه اسرا و مقدمه ای برای یهودی سازی مقدسات دانست.

- جهاد اسلامی: نشست العقبه مقدمه ای برای یهودی سازی مقدسات است عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نشست العقبه را موافقت با اقدامات دشمن علیه اسرا و مقدمه ای برای یهودی سازی مقدسات دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المسیره، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در افتتاحیه نشست ملی که توسط گروه های فلسطینی و نهادهای مردمی و مدنی در مخالفت با نشست امنیتی در العقبه برگزار شد، گفت، نشست العقبه نشانه چشم پوشی از جنایت های اشغالگر علیه مردم فلسطین در نابلس و جنین، پوششی بر اقدامات سرکوبگرانه و تبعیض نژادی علیه ملت فلسطین، موافقت با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه زندانیان فلسطینی و مقدمه ای برای کارزار جنون آمیز یهودی سازی مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطین است.

وی نشست امنیتی العقبه را رد و شرکت در آن را محکوم کرد و نسبت به نتایج آن که همچون شمشیری علیه مردم نوار غزه، کرانه باختری و دیگر مناطق اشغالی فلسطین است، هشدار داد.

البطش خاطرنشان کرد: راه آزادی مستلزم مذاکره در مورد امنیت، آزادی و آینده خودمان است و اینکه ما باید به فکر احیای حقوق خود باشیم نه اینکه درمورد امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: نشست «العقبه» مقدمه ای برای یهودی سازی مقدسات است

جهاد اسلامی: نشست «العقبه» مقدمه ای برای یهودی سازی مقدسات است