مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:262023-02-27ورزشي

عهدی با امام زمان(عج)/ آن شب تنها رفته بود؛ ما لیاقت نداشتیم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، خبر به قدری دلخراش بود که تا عمق جان را می سوزاند، آخر ترور چه ربطی به کودک و نوجوان دارد، باورش هم غیرقابل تصور است.

  این روزها رسانه های آنور آبی حکم اعدام جمشید شارمهد که به تازگی اعلام شده است را دستمایه فعالیت های نابخردانه خود قرار داده اند.

  حمایت از مهره سوخته ای که تاریخ مصرفش خیلی وقت است گذشته و حالا با چوبه دار فاصله چندانی ندارد.

  فروردین 87 بود که یکی از پلیدترین نقشه های شوم دشمن با بازی مهره فریب خورده ایرانی تبارش به نتیجه ختم شد و 14 گل را پرپر کرد.

  انفجار بمب در حسینیه سیدالشهداء هیئت رهپویان وصال شیراز یکی از مقاصد و اهداف گروه تندر به سرکردگی جمشید شارمهد بود که با هدف اسلام ستیزی و دشمنی با ایران و اسلام طراحی شد و به سرانجام رسید، غافل از اینکه این نقسه های پلید بیش از این دوام نخواهند آورد و روزی تقاص خون به ناحق ریخته شهدای این حادثه باید پس داده شود.

  راضیه کشاورز یکی از 14 شهید این جنایت تروریستی است، 16 سال بیشتر نداشت و در مدرسه نمونه دولتی آل محمد شیراز مقطع دوم دبیرستان را در رشته علوم تجربی می گذراند دختری بانشاط و پرتلاش که در حوزه ورزش هم می درخشید، او چادر را به عنوان حجاب برتر برگزیده بود و تلاش می کرد بنده خوبی برای خدا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عهدی با امام زمان(عج)/ آن شب تنها رفته بود؛ ما لیاقت نداشتیم!

عهدی با امام زمان(عج)/ آن شب تنها رفته بود؛ ما لیاقت نداشتیم!