مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:202023-02-27سياسي

برگزاری اولین رویداد ملی نیازهای فناورانه حوزه قطعه سازی صنعت در یزد


مسئول پیگیری های ویژه در حوزه قطعه سازی و ماشین سازی سند تحولی یزد نوین، گفت: اولین رویداد ملی نیازهای فناورانه حوزه قطعه سازی صنعت اسفندماه امسال در استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد دهقان صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که یکی از مهمترین مسائل در زمینه توسعه حوزه قطعه سازی در صنعت استان، شناخت نیازها و چالش های موجود است، اظهار کرد: توجه به نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی از جمله اولویت های اجرایی در حوزه توسعه صنعتی است.

وی تدوین یک سری برنامه های بلند مدت و میان مدت برای رسیدن اهداف عالی در حوزه قطعه سازی، افزود: یکی از راه های شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنایع، برپایی رویدادها و سلسله نشست های واکاوی مشکلات صنعت است.

مسئول پیگیری های ویژه در حوزه قطعه سازی و ماشین سازی سند تحولی یزد نوین، گفت: بر همین اساس شرکت شهرک های صنعتی استان یزد به عنوان یکی از محوری ترین دستگاه های دولت در حوزه توسعه صنعتی، برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنایع در بخش ساخت قطعه، ماشین آلات و مواد رویدادی را در سطح ملی برگزار می کند.

  دهقان تصریح کرد: این رویداد با همکاری یکی از استارت آپ موفق یزد، دانشگاه ها و دستگاه های مرتبط با حوزه قطعه سازی و ماشین سازی، در زمینه های مکانیک، مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد ملی نیازهای فناورانه حوزه قطعه سازی صنعت در یزد

برگزاری اولین رویداد ملی نیازهای فناورانه حوزه قطعه سازی صنعت در یزد